INFORMACJE PUBLICZNE

Jak szukać?


Wyszukiwarka na witrynie BIP posiada podstawową funkcjonalność znaną z innych witryn i portali. Jedyną różnicą jest to, że przeszukuje również dokumenty do pobrania indeksując ich treść.

Prosimy zwracać uwagę, aby zbytnio nie zawężać szukanych informacji, ponieważ wzrasta wtedy prawdopodobieństwo otrzymania wyniku wynoszącego „zero”.

Wyszukiwanie w treści stron

Przeszukuje wszystkie podstrony witryny w poszukiwaniu zadanego wyrazu lub frazy (w zadanej frazie można używać znaków '+’ i ’-’ w celu uściślenia kryteriów wyszukiwania):

  • pełne słowo np. „powiatowy” wynikiem wyszukiwania są wszystkie strony, podzielone na działy, gdzie występuje zadane słowo „powiatowy”

  • część słowa np. „pow” wynikiem wyszukiwania są wszystkie strony, gdzie występuje zarówno słowo „powiatowy”, „powiat”, „powała”, „powiatowe”…; aby wyszukiwać poprawnie trzeba wpisać co najmniej 2 litery szukanego słowa

  • dwa słowa lub więcej, obok siebie np. „powiatowy urząd” wynikiem wyszukiwania są wszystkie strony, gdzie występuje słowo urząd lub słowo powiatowy

  • dwa słowa lub więcej, obok siebie, połączone symbolem „+” np. „powiatowy +urząd” wynikiem wyszukiwania są wszystkie strony, podzielone na działy, gdzie na jednej stronie występuje zarówno słowo urząd jak i słowo powiatowy

  • dwa słowa lub więcej, obok siebie, połączone symbolem „-” np. „urząd -powiatowy” wynikiem wyszukiwania są wszystkie strony, podzielone na działy, gdzie na jednej stronie występuje słowo urząd ale nie ma na niej słowa powiatowy.

UWAGA !!!
Wyszukiwarka przeszukuje również treść edytowalnych dokumentów, czyli plików zamieszczonych w postaci dokumentów do pobrania. Ilość wyników może więc być duża.
Wyniki mogą być zawężone poprzez wybór kategorii wyszukiwania.